Excite

Makro en het kerstpakket 2011: in dank aanvaard!

De revival van het kerstpakket?

De crisisperiode van de laatste paar jaren werd ook als excuus gebruikt om het geven van kerstpakketten aan het personeel maar af te schaffen. Sinds 2010 is het tij weer gekeerd. Meer en meer bedrijven beslissen om het kerstpakket opnieuw uit te delen aan het personeel. Gelukkig maar: wie kijkt er niet naar uit?

Makro en het kerstpakket

Er zijn tientallen aanbieders van kerstpakketten in Nederland. Eén daarvan is Makro. Bijna alle bedrijven hebben namelijk wel een Makrokaart. De grote vraag voor diegene die binnen een bedrijf de feestpakketten mag samenstellen: wat stoppen we er in? Waar kunnen we het personeel blij mee maken? Niet zo eenvoudig: de een wil voeding, de andere wil drank. En een deel van het personeel blijkt bij navraag liever het geld te willen ontvangen. Voor de personeelsverantwoordelijke is het dus moeilijk om elk personeelslid tevreden te stellen.

Prijs van een kerstpakket

Er moet dus een keuze worden gemaakt. De eerste richtlijn bij deze moeilijke bevalling is de prijs. De laatste paar jaren schommelt een gemiddeld kerstpakket rond 50 euro. Hangt er uiteraard vanaf hoeveel de baas wil uitgeven.

Thema's

Om de keuze iets te vergemakkelijken is men op het idee gekomen om kerstpakketten in thema's onder te verdelen. Elk thema wordt dan op basis van de prijs gevuld met originele en kwalitatief hoogwaardige producten. Een thema kan zijn winter, thee, drank, reizen enzovoorts. De uitgebreide huisselectie van Makro kent maar liefst 8 thema's. In totaal vertegenwoordigen ze bijna 2000 artikelen. Ook staan zij je bij met professioneel advies. Verder bezorgen ze de pakketten daar waar je ze afgeleverd wilt hebben.                                                                                                                                                                                                                                   2.

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2017